Tuesday, November 9, 2010

my new life in ampang...

hurm...masa ni memang cepat sangat berlalu kan..rupanya dah seminggu lebih aku pindah rumah..skang ni aku dok kat taman cahaya, ampang dgan kengkawan zaman diploma dulu..miss betty, miss hazizah (chipsmore) n miss azilah (tak tau dia dok lagi ke tak). jadi my permanent housemate is only miss betty. so skang ni hidup lah aku dgan miss betty yang nyong nyeng (jangan marah betty). aku ingat kan bila  umur masing2 dah meningkat perangai memasing akan jadi matured..akan tetapi bila aku dok dgan betty aku still macam zaman muda remaja tue..besh woo...hehehehe..