Mrs. Mahadhir's Life Story

Thursday, February 6, 2014

Kene Ragut....







Actually sampai ke hari ni pun aku tak percaya dengan apa yang dah jadi 2 hari lepas....haish!! K.E.N.A.R.A.G.U.T!!!! benda yang selama ni aku takut and tak sangka jadik jugak kat aku...mujur takde apa-apa injury tau....kot tak naya baq hang!!!

Petang tue balik macam biasa...tak awal sangat and tak lewat sangat....yang sedang-sedang aja....hihihihi...balik tue singgah pi ke 3 4 kedai sebab nak beli barang untuk kegunaan office...so lepas beli barang terus gegas balik ke rumah sebab nk date dgn ARIANA ROSE....diri sendiri pun salah jugak sebab sebok naw nak bergayut tepon...huhuhuhu...(henpon Note 2 laki baru bagi so keciwi lah...jakun tahap apa lagi)

Sampai kat satu simpang nie tetiba ja kepala kena tolak and rasa henfon kat tangan kena tarik...haish...!!! takdak rezeki...rasa kesal menyelubungi hati sebab tak pandai nak jaga barang yang suami bagi..namun terselit rasa syukur sebab terselamat dari sebarang kecederaan kecuali T.R.A.U.M.A sikit...

Jadi skang ni saya adalah manusia Z.A.M.A.N.B.A.T.U sebab takdak henpon...rasa sikit sunyi sebab everyday rasa sangat busy dengan call in, call out, fb, calendar reminder, what's app, insta, we chat and kawasan yang sewaktu dengannya...

I have learn a very good and important lesson : JANGAN DOK GATAI OR LEKA CAKAP OR GUNA HENPON SEBAB ITU BAHAYA AND BOLEH SEBABKAN KORANG DI RAGUT...DIULANGI DIRAGUT...

Apapun aku masih bersyukur sebab selama 4 tahun aku merantau mencari rezeki di Kota Batu ni (Key Ell) ni aku dah 4 kali Allah selamatkan dari jadi mangsa ragut...I will be extra careful next time...

p/s: untuk yang suka meragut tue kena ingat lah no....hari ni hangpa ragut orang..esok lusa orang ragut mak ka kak ka makcik ka or adik hangpa pulak...mau dok tau lah kan...

Sekian...

1 comment:

  1. laaa elly...aku ada baca gak kt FB tp mcm samar2. seriauuu.

    ReplyDelete