Friday, March 30, 2012

Mai Monavie Dulu!!!!!!!!!!!!!!!

Tudia...tengok tue..sekian lama kak jemah tak buat entry..sampai sepi belog ni...kerinduan untuk menulis tiba-tiba datang balik bersama satu semangat baru...ha..jangan tak tau..kak jemah ni baru jek join Monavie tue.. sebelum ni mmg ramai lah yang sebelum ni dok promote kat akak soh jual itu dan ini... tapi akak mmg tertarik sangat dengan Monavie ni..sebab hasil dan response dari orang yang mengamalkannya ni kebanyakkannya positif...disamping dapat membantu orang yang sakit untuk kembali pulih dan menikmati hidup yang lebih sihat bersama insan-insan tersayang..meh kita tengok apa kebaikan Monavie kesayangan akak nie..

Apa Monavie tue??

 Monavie merupakan satu gabungan buah acai berry yang hanya terdapat di hutan Amazon serta gabungan 19 jenis buah-buahan terpilih dan terbaik dunia untuk membekalkan daya tenaga paling optimum untuk badan kita. Kandungannya telah disahkan oleh pakar-pakar antarabangsa mempunyai unsur-unsur anti-pengoksidaan yang amat tinggi serta nutrient-nutrient berkhasiat yang boleh meransangkan penyembuhan luar biasa serta menyediakan pertahanan badan daripada pelbagai jenis penyakit. Buah acai berry sendiri terdiri daripada kandungan-kandungan protein, lemak, fiber, vitamin, mineral-mineral dan garam-galian unik dan berkualiti untuk pemulihan SEMULAJADI daripada pelbagai penyakit. Ibu pejabat serta kilang pemprosesan di Utah Amerika Syarikat, Monavie diproses mengikut sistem piawaian GMP yang mementingkan kebersihan, ketulenan serta kepakaran teknologi. Monavie baru diperkenalkan pada 2005 di Amerika Syarikat tetapi telah berkembang dan mendapat pengiktirafan dengan begitu pesat dan pantas di Amerika Syarikat dan Eropah.  Kini Monavie telah mula memasuki pasaran Asia.

Entri kali ni adalah untuk memperkenalkan Cik Monavie ini kepada anda-anda diluar sana yang belum tau lagi pasal Monavie tue..Hopefully akak akan dapat membantu menambahkan lagi informasi anda

Kenapa SAYA perlu minum Monavie???
Kenapa ANDA Perlu Meminum Jus Monavie Setiap Hari?  
(Tengok tue panjangkan sebabnya)
  • Menolong anda tidur lebih lena
  • Meningkatkan tenaga
  • Menurunkan kolesterol
  • Membantu untuk kurus
  • Menurunkan tekanan seharian anda
  • Meningkatkan kesihatan seksual anda
  • Memudahkan kitaran haid wanita
  • Membantu hilangkan kedutan
  • Menguatkan gigi
  • Baik untuk mata
  • Mengurangkan kesan penuaan
  • Mencegah penuaan
  • Memelihara saluran darah
  • Membantu ketahanan anda terhadap penyakit
  • Meningkatkan lipid dan kadar gula anda.
  • Menyahkan toksik-toksik dan membersihkan badan kita.
  • Membantu dalam menyembuhkan ulser
  • Mengurangkan risiko diserang alzheimer's
  • Membantu melawan osteoprosis
  • Memerangi bph (pembesaran kelenjar prostat)
  • Acai sterol membantu menurunkan tekanan darah anda
  • Acai melegakan simptom-simptom asma
  • Menolong legakan simpom-simptom penyakit crohn
  • Melegakan kesakitan dari arthritis
  • Mencegah kerosakan sistem daya tahan badan
  • Acai bertindak sebagai agen pengecut (astringent)
  • Memerangi kanser
  • Melawan asid refluks
  • Menguatkan badan
  • Meningkatkan simulasi otot
  • Meningkatkan fungsi sel imun
  • Melawan virus
  • Meningkatkan penghadaman
  • Memberi kesihatan mental
  • Meningkatkan kesihatan secara menyeluruh
  • Membantu sinergi dalam badan
 
Cik Monavie ni terbahagi kepada 3 warna botol yang berlainan fungsinya..ada yang Purple (Original), ada yang Hijau (Active) and ada yang Merah (Pulse)..


Halal ke Monavie nie untuk diminum oleh kita???
Harus lah Halal..sebab kandungan Monavie ni campuran beri..ada Sijil Halal lagi..Insyaallah..
Memang wajar pun kita untuk bertanyakan tentang status Halal bagi produk ni sebab kita nak minum kan...so ini jawapan anda..

Untuk makluman anda, Sijil Produk Halal IFANCA untuk produk MonaVie dengan nombor rujukan MON.M.10003.US bertarikh 30 Julai 2010 telah pun berakhir pada 30 Jun 2011 yang lalu. Sehubungan dengan itu, pihak MonaVie LLC telah pun memperolehi sijil halal yang baru daripada IFANCA dengan nombor rujukan MON.M.110004.US bertarikh 24 Mei 2011 yang sah sehingga tarikh 30 Jun 2012. (Sila klik gambar di atas untuk paparan yang lebih besar dan jelas.)
Ni pulak Sijil Halal dari Jakim. Jadi mmg Halal produk yang kita jual nie..



Jadi untuk tahu tentang fungsi setiap botol tue sila baca kat entry yang khas akan terangkan pasal setiap fungsi botol tersebut...OR klik jer kat sini...so now LET DRINK IT, FEEL IT & SHARE IT!!!

No comments:

Post a Comment