Mrs. Mahadhir's Life Story

Wednesday, October 10, 2012

Happy 28th Birthday Elly!!!

Syukur ke hadrat Illahi, tuhan yang Maha Agung lagi Maha Penyayang..
Genap 28 tahun umur ku hari ini..
Ya Allah Ya Tuhanku terima kasih kerana memberikan aku hidup selama ini..
Semoga Engkau akan melimpahi aku dengan rahmatMu
Semoga Engkau panjangkan lagi usiaku untuk melaksanakan tanggungjawapku
Sebagai hambaMu

Thank you so much Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim...

Semoga aku akan lebih matang
Semoga aku akan lebih bertaqwa kepadaNya
Semoga aku akan lebih bersyukur di atas kurniaanNya
Semoga aku lebih rajin melakukan amal ibadah
Semoga aku lebih istiqamah dalam melalui kehidupan seharianku.
Semoga aku lebih mengimbangi kehidupan dunia dan amalan untuk akhiratku...

Happy Birthday to me!!!


No comments:

Post a Comment