Mrs. Mahadhir's Life Story

Wednesday, April 3, 2013

100 Days with LOVE !!!



Hubby & Wifey!!!

Alhamdulillah...
Berpisah dulu keranaNYA dan kembali bertemu juga keranaNYA..
Selepas melalui jalan-jalan yang berliku, penuh onak ranjau..
Dalam suka dan duka bersama teman-teman
KAU berikan aku seorang teman seumur hidup
Aku percaya pada takdir yang telah tertulis...
Aku pasrah pada segala dugaan yang KAU berikan..
Aku redha dengan ketentuan MU Ya Allah Tuhan yang Maha Esa..

Dalam sedar dalam tidak akan larian masa
Aku kini bahagia menjadi miliknya atas izin MU Ya Allah..
100 hari sudah usia perkahwinan ku...
Aku bersyukur dengan kurniaanmu...
Aku bahagia atas penyatuan ini..
Terima kasih suami untuk segalanya yang indah..

Kau lah suami ku, teman ku, sahabat ku, sayang ku, cinta ku...
Doa ku semoga cinta kita kekal abadi hingga ke Jannah..
Semoga ada buah cinta hadir menyerikan lagi hidup kita..
I love you sayang...

Noor Ellina Jaafar
03 April 2013 (103 days as your wife)




No comments:

Post a Comment