Mrs. Mahadhir's Life Story

Wednesday, April 3, 2013

100 days simple celebration..

Pejam celik pejam celik rupanya dah masuk hari yang ke 100 menjadi isteri orang...Bertambah rasa cinta ku pada suami di saat pertama kali dirinya mengimamkan solat ku..Syukur!!! walaupun aku tidak sesempurna mana namun aku cuba menjadi sesempurna mungkin di mata suami ku...menjaga nama baiknya sebagai suami..menjaga hubungan dengan Allah dengan sebaik mungkin...Aku bahagia!!

Cuma jauh di sudut hati aku berharap agar satu hari nanti pasti aku dapat tinggal bersamanya setiap hari sama seperti isteri-isteri lain di luar sana..Tinggal bersama setiap hari..(as for now I'm a weekend housewife)
Insyaallah satu hari nanti pasti Allah makbulkan doa ku ini..

So sempena nak celebrate 100 days nie both of us decide nak kuar gi makan. Actually both of us slalu celebrate 100 days couple, 100 days engagement and now 100 days as husband and wife. We celebrate in a very simple ways.. just to have some memory to memorize bila dah tua nanti...

Kitaorang first plan nak ke Penang but bila difikirkan nak mengadap jalan jammed so I change my mind nak makan2 kat Taiping jek..My husband ajak makan kat Panorama Hotel...so lepas siapkan makan malam ayah mertua (dia memang tak mo keluar sebab nak dok rumah katanya) kitaorang laki bini pun keluarlah menghala ke Taiping...

Maka ini jadinya...



Shark's Fin Soup!!!
Panorama Chicken Chop

Panorama Fish & Chip
Dessert : Hubby choose Cappucino Cheese Cake


Dessert: I choose New York Cheese Cake (All time favorite)
Hihihi..kesimpulannya : En. suami tetap merasakan chicken chop hasil air tangan  saya adalah yang terbaik..jadi mungkin beliau akan berfikir 2-3 times kalau nak ajak makan diluar..hahahaaa...thank you yang!!!

No comments:

Post a Comment