Mrs. Mahadhir's Life Story

Monday, August 23, 2010

terima kasih cinta..

hati ini pernah lah jugak terluka dan dilukai..tapi malas nak fikir kisah cinta yang lepas..actually aku kenal dgan en. mahadhir 6 tahun lepas..kitaorg berchenta lebih kurang 2 tahun jek...after that kitaorang clash atas sebab2 tertentu..tapi en. mahadhir tak pernah pun lupa wish birthday kat aku stiap kali menjelangnya 10 Oktober (my birthday), hari raya n bila sampai new year..to me after kitaorg dah clash aku still lagi anggap dia macam kawan..malas nak gaduh2 lor..
tapi mungkin jodoh aku dgan dia masih lagi ada Allah satu kan kami lagi untuk bersama..but this time en. mahadhir ku sgt berbeza berbanding dgan en. mahadhir 6 tahun yang lepas..dulu kalu lambat angkat hp siap lah aku kne marah..dalam 1 minggu mesti lah ada perbalahan kecil...thap keegoaan en. mahadhir pun tak bleh tahan masa tu..sangat tinggi..
1 januari 2010, tarikh di mana aku dan dia (en. mahadhir) kembali bersama. mmg terlihat sesuatu yang baru di dalam dirinya..4 tahun yang lepas mungkin banyak mengajarnya untuk lebih bertolenransi dan berdiplomasi dalam memastikan keharmonian dalam sesebuah perhubungan so dia yang ada didepan mata ku kini adalah dia yang sangat berbeza sifatnya..
mungkin tue lah yang buat aku syang kat dia kot..hahahaha..kesediaan nya untuk menerima segala kelemahan/keburukan serta kelebihan yang ada pada aku mungkin memberikan satu impak besar pada sekeping hati kecil yang dahagakan kasih sayang..(hehehehe jiwang la pulak).  perhatian en. mahadhir bukan sahaja kepada aku tapi kepada kedua orang tua ku dan juga my lil zoro (adam rayyan).  dari situ terlihat di mana kualiti yang ada pada dirinya (en. mahadhir, jangan kembang sangat yerk)..
cara en. mahadhir melayan aku kini membuatkan aku rasa macam dilamun cinta setiap hari..mmg rasa bahagia sangat..en mahadhir mmg sgat memanjakan aku..hehehe kengkadang rasa macam budak2 pun ada jgak..huhuhu..tapi this time bercinta dgan dia mmg besh lah..skarang nie en. mahadhir mmg sgat sporting, sangat memahami dan sangat sensitif dengan hati dan perasaan aku..setiap masa aku aman  menghargai kehadirannya kembali dalam hidupku..semoga perjuangan cinta kita akan berjaya dan seterusnya belayar untuk mengecapi kebahagian bersama dlam alam perkahwinan..

terima kasih cinta, untuk segalanya...

No comments:

Post a Comment