Mrs. Mahadhir's Life Story

Saturday, January 1, 2011

Dia...cintaku...


Dia...
hanyalah lelaki biasa sama seperti lelaki yang lain..
takde apa pun yang luar biasa padanya..
takde apa pun yang istimewanya dia
takde lah alim macam juara Imam Muda
takde apa pun hensem giler macam Yusri Kru
takde lah setampan si Aaron Aziz
takde pun harta dia tinggi menggunung macam Bill Gate..
takde lah pandai sangat dress up macam Ikram Dinzly..
pendek kata dia ni takde apa pun yang best..

tapi...di mata aku..

Dia..
adalah seorang lelaki yang ada kualiti yang aku cari
sanggup bersusah senang dengan aku...
sanggup berkongsi saat suka dan duka ku..
mampu melayan segala kerenah aku..
sedaya upaya cuba memastikan aku hidup bahagia..seperti wanita lain bahagia
menerima kebaikan dan ketidaksempurnaan yang ada pada aku..
menunjukan kesungguhan untuk memiliki aku secara sah..
memberikan hanya yang terbaik untuk  aku..
menjadikan aku lebih dewasa..
sentiasa ada masa untuk aku...
mampu untuk mendidik aku..
memberikan cinta yang tak berbelah bahagi untuk aku..
memberikan aku selaut kasih sayang yang tak bertepi untuk aku..
menyayangi keluarga aku seperti keluarganya sendiri..
membuatkan aku rasa gembira disampingnya..
sentiasa memberikan aku semangat di saat aku memerlukan..
aku mungkin tak dapat menzahirkan semua kebaikan dia dalam bentuk kata-kata
dan itu lah dia...cintaku,sayangku,manjaku,
DIA...MAHADHIR KU...







No comments:

Post a Comment