Friday, January 21, 2011

busuk hati!!!!!!!!!!!!!!!!!!



busuk hati ke hati busuk..busuk hati ke hati busuk..hurm..yang mana satu betul ek??? tapi  tak kisah le yang mana satu pun sebab pada pemahaman aku ianya merujuk kepada simtom PHD (bukan PHD doktor tue yerk..tapi Perasaan Hasad Dengki)..aku heran kenapa lah dalam dunia nie masih ada orang yang cenggini..yang paling kesian skali orang yang kaya dengan hasad dengki ni dah tua dah...sikit lagi jek kot nak challo mera bette..tak takot  ke buat dosa dengan sesama manusia nie..kang kalu tak diampun kan dosa tue camne????!! tak ke nahas...heran aku..dok sibuk nak nayakan anak orang tapi tak tau ke Allah tue maha berkuasa..dan doa orang yang teraniaya tue makbul tau..setiap hari nak nayakan orang..kalu diri sendiri tak pernah buat salah takpe lah..tapi diri sendiri pun ada jek kekurangan..cuma orang sekeliling yang tak brapa suke nak menyibuk hal orang macam golongan PHD ni diam jek lah..suka sangat tengok orang sakit hati,,suka sangat tengok orang menderita...seronok tengok orang jatuh...tapi apa lah yang korang (golongan PHD) dapat ek ??? selain daripada dosa kering akibat menyakiti hati orang dan kepuasan hati yang dah dirasuk setan...????hurm tak tau lagi dah nak cakap apa dengan golongan cenggini...tapi walau camnepun aku terpaksa jugak mengadapi mereka ini (golongan PHD) setiap hari...

No comments:

Post a Comment