Thursday, July 11, 2013

2 Ramadhan_2013

Salam..
Ini coretan kedua di bulan Ramadhan..
Alhamdulillah sempurna sudah puasa sehari..
Allah berikan rahmanya buat bumi dengan diturunkannya hujan di awal pagi...terasa kenyamanan serta kesegaran udara pagi..
Indahnya dan bahagianya nikmat dari Allah...
Pagi ni sama seperti hari yang sebelumnya juga..sampai awal lagi ke opis...huhuhu...
Hahaha..dalam tren sempat lagi berposing dgn si kecik...

Al-maklumlah selalu nek tren jam 7.10 pgi..time tue orang dah ramai jadi tak berkesempatan kot nak amik gambor...hik hik hik..


So hari ni sampai kat opis awal lagi..hahahha nak tau jam berapa i sampai opis??? sila tengok gambor yang seterusnya yerk...




Hahaha..tengok awal tak??? sampai kat opis takde sapa pun lagi kat situ...lampu coridor opis pun tak pasang lagi...haish...cemas jugak keluar dari lif gelap jo...maka dengan sepantas mungkin pi lari petik suis lampu...itu satu hal..nak masuk dalam opis lagi satu hal...hahahha....Baca Bismillah terus bukak pintu utama pejabat....buat-buat berani...kui kui kui..pada hal kalau time tue ada orang sergah mau ter shi-shi kat situ jugak...

Yesterday atas ehsan pejabat dapat lah kitaorang (bukan semua yerk ada gilirannya) balik awal..30 min...best lah jugak..so bergegas balik rumah untuk memasak..kikiki...takde lah memasak hebat sangat...setakat ikan masak cili, sup sayur and sambal buah bacang...hohoho..sebelum tue sempat lagi singgah beli kuih feveret di bulan ramadhan T.E.P.U.N.G.P.E.L.I.T.A...tapi tahun ni 4 = RM 2.00 thn lepas 5 = RM 2.00..haish..agaknyer lagi 2 thun 1biji =RM 1.00

So ini lah juadah yang sempat dimasak dalam masa satu jam!!!

Tepung Pelita

Ikan Masak Cili

Sup Sayur

Sambal Buah Bacang

Dan ini lah juga lauk bersahur...kikiki...so untuk hidangan berbuka petang ni kena tunggu entri esok lah yerk...kikikikki...

Selamat berpuasa semua..!!!


No comments:

Post a Comment