Mrs. Mahadhir's Life Story

Wednesday, May 18, 2011

Bahana Citer Mantra


okey uolllss musti heran kan??? orang slalu buat review pasal citer baru...tapi aku plak buat review pasal citer yang dah lama tapi aku jek yang baru tengok....actually dah beberapa kali citer kuar kat astro tapi waktu yang ditayangkan tue tak sesuai sebab mata aku kalu dah cecah pukul 10malam musti dah nak melekat atau dalam bahasa lainnyer nak membuter....tapi kali ni aku mmg nekad nak tengok citer tue...kawan aku cakap citer ni takde lah takot sangat..itu yang buat aku brani nak tengok..sejujurnye ye tuan-tuan dan puan-puan sekalian saya ni adalah seorang yang PENAKOTTTTT...ini adalah sangat aneh...sebab dulu masa skolah syer slalu jaga kengkawan syer yang terkena HISTERIA...tapi tidak untuk masa kini...budak-budak rumah pun dah sedia maklum...terutamanye Cik Betty...last week we all have a movie time kat MBO Ampang..tengok citer SERU...so seperti biasa aku akan membawa bersama teman akrab ku (pashmina) untuk tutup muka aku..keh keh keh..so bila scene malam or seram aku dah ready siap2..but pashmina aku tue jarang and still boleh nampak apa yang ditayangkan kat screen...bek kita buat u-turn balik ke tajuk asal yakni pasal citer Mantra...aku boleh tengok citer ni sebab aku rasa citer ni takde lah seram mana pun...cuma part yang gali kubur and bab jenazah tue aku tak tengok...SEREEEEMMM...to me citer tue kira cam mantop lah gak kan...dahsyat gile bila dendam dah menguasai diri...adalah menakotkan yerk bila melihat penyakit-penyakit akibat sihir dan ilmu syaitan nie...hurm...
al kisahnyer selepas menonton jam dah pukul 1 pg...ini masa untuk tidor tetapi malangnya aku tak dapat tdo sebab dok terkenang-kenang citer tue...sampai bila terlelap pun aku dok termimpi-mimpi...aku tersedar masa pukul 4.00 PAGI!!!!! owh no....telinga plak dok dengar bunyi anjing menyalak lah..bunyik orang berjalan lah..apa lah...aku rasa cam nak nangesssss!!!!!!!!!! dulu masa tengok citer Khurafat takpe lah sebab aku tido dengan Cik Betty...la ni aku tido sorang....takut mmg takut tapi aku kuat kan hati baca Ayatul Kursi, surah Al-Fatihah..tapi mata masih tak mo lelap jugak...kesudahannya aku pun on laptop and aku men game sampai lah Azan Subuh aku terus mandi and prepare nak ke opis....jadinye skang ni aku sedang MENGANTUKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Len kali tak mo dah tengok citer hantu...........................

No comments:

Post a Comment