Mrs. Mahadhir's Life Story

Thursday, May 5, 2011

Rindu Padanya


masa yang berlalu 
sungguh tak terasa lajunya..
saat berlalu berganti minit
minit berlalu berganti jam
jam berlalu berganti hari
hari berlalu berganti bulan
namun rasa kasih ku padamu 
tak pernah berubah
kerana perasaan itu hadir 
tanpa dipaksa..
memilikimu adalah suatu yang terindah 
yang pernah terjadi dalam hidupku
namum maafkan aku kerana
kau terpaksa ku tinggalkan seketika
kerana ada tuntutan lain yang perlu aku laksana
untuk memastikan hari esok buat kita 
lebih indah dan lebih bermakna...
namun ketahuilah bahawa aku 
sesungguhnya aku teramat merinduimu...
hanya DIA yang MAHA MENGETAHUI
berat rindu yang aku tanggung ini
semoga pengorbanan ini 
akan memberikan seribu kemanisan  
untuk kita nanti...

No comments:

Post a Comment