Mrs. Mahadhir's Life Story

Thursday, May 5, 2011

is it so hard to say sorry????



hurm aku pun tak paham lah..cam nak say "SORRY" tue perlu dibayar dengan wang setinggi gunung kinabalu...kalu dah buat salah tue cube mengaku..senang citer...aku pun bukannye suci sgat dari melakukan kesalahan but then bila aku buat salah n ada orang tegur aku teruslah aku say "SORRY''..ni dah le tak mo mengaku then dok putar citer cam putar roda impian sampai lastly ko terbelit sendiri dengan hasil putaran yang ko buat...(eh berapa banyak putar daaaa...) aku ni mmg jenis tak kan sentuh or usik or kacau orang kalu orang tue tak sentuh or usik or kacau aku..tapi bila orang usik aku mmg ko kena lah...before this aku diamkan jek..tapi bila aku dok diam tue bukan bermakna aku ni tak tau apa yang ko buat...then bila aku bagi sikit gegaran kecik ko pandai pulak kan nak mengEMOSIONALkan diri...tak paham betul...kalu KAMU TAK PUAS HATI boleh tak datang jumpa syer dan kita bincangkan perkara tersebut...syer sokong sangat kata-kata cik betty dalam topik beliau tentang hal-hal EMO tue..(kalu nak baca hasil jari menaip beliau kome tekan kat EMO tue..teman dah link kan) kalu kamu tak suka orang kata kamu , kamu jangan nak kata kat orang, kalu kamu tak suke orang marah kamu , kamu janganlah cari punca bagi orang marah kamu...setiap benda yang jadi musti lah ada sebab musababnya...bila orang baik dengan kamu sila lah berbaik dengan orang...hei malas lah nak pikir hal-hal yang tak besh nie..sebab aku ada lagi banyak benda nak dipikirkan...pendek kata hidup jangan suke sangat nak buat orang berserabut sebabnye apa yang kamu buat kat orang tue ALLAH akan balas balik..(aku bukan nak menyumpah seranah hokeyh tapi thats the real thing) for me cara yang paling mudah is MINTA MAAF DENGAN SEIKHLAS HATI....kalu TAK IKHLAS maka TAK PERLU nak mintak maaf sebab buat mintak maaf kalu tak ikhlas...huhuhuhu and  haruslah kalu aku nak memaafkan jadi.......................(sila pikir sendirik)

   
tengok nie..buruk kan muka kalu nek angin...   






hurm..kecik2 dah garang cam ni..kalu besor sok tak tau lah...



No comments:

Post a Comment