Mrs. Mahadhir's Life Story

Friday, June 10, 2011

ntahhapehapentah....

aku tak tau nak tulis apa tapi aku nak tulis jugak...mungkin kekeringan idea kot nak merapu pepagi cam ni...sebab cam takde apa pun yang best..pagi tadi cam biasa aku bangun pukul 5.45..( tue pun dah brapa kali dok snooze kan alarm ) bangun dengan gaya yang cam garfield malas tue...celik mata, aku tekan suis lampu n capai towel..owh tak sabar nak tunggu esok sebab esok dah hari sabtu..aku nak berehat sepuasnya kat rumah sebab dah dua minggu dah aku asik bejalan ke sana ke mari...2 minggu sudah aku gi perak..attend kenduri kawen kat bagan dato' and last week pulak aku bergumbira sakan dengan cousin2 ku di sunway lagoon..so this week is time for me to rest..nak mengemas bilik, cuci langsir n cadar bilik, cuci baju stok 2 minggu..(dah cam kedai dobi kan) then nak mengemas rumah pulak..bizi cam surirumah dah...ok back to the stori, dah tue aku terus menuju ke bilik air untuk memandikan diri..dah siap mandi aku pun bersiap lah sekadarnye...kuar dari bilik cik Azie pun dah siap and before aku kuar aku kejut kan cik betty..takut dia terlewat bangun pulak..so aku tekan lah lif...ting!!! pintu lif terbukak n cik azie pun tekan lah 'G'..sampai kat level G aku n azie pun mula lah perjalanan kitaorang ke stesen LRT Cahaya...sambil tue mulut aku pun dok pot pet pot pet pot pet sembang dgn azie...slalu nya this time lah aku dapat bersembang dengan azie..mcm2 topik tau..citer hantu pun pnah..siap ada continue story lagi...pagi ni topik aku n azie biase2 jek..tengah siok kitaorang jalan tue tetiba mata aku terpandang kat satu makhluk hidup yang berbulu kat tepi jalan tengah dok tengok kitaorang..aku cepat jek capai tangan si azie..takut kot...nak jadi cerita makhluk tue pulak melintas ke arah kitaorang..kaki rasa cam nak lari tapi aku tau kalu aku n azie lari mmg kena kejar punyalah..so kitaorang jalan jek..tapi seandainya cik betty join skali mmg beliau lah akan jadi pelari pecut yang paling handal skali pagi-pagi buta..kih kih kih cik betty mmg tak suka dengan menatang nie..hatta kalu dia tengah memandu skali pun kalu dia ternampak benda alah sekor ni mmg dia menjerit...tapi mungkin Allah pun kesian kan kat aku n cik azie Dia gerakkan hati binatang tue untuk stop dari berlari-lari anak mengikut kitaorang..hei time benda alah tue ikut aku dah terasa cam ada potensi jek vontot aku nak kena giget..auch!!! tak dapat nak dibayangkan....jadi mulai hari ini aku pun akan benci kat 
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
ANJING!!!!!!!!!!

jahat anjing jahat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment