Mrs. Mahadhir's Life Story

Tuesday, June 14, 2011

Ku Menangeh... (alahai poyo nyer..)


hurm...tengok tajuk jek korang musti dah tau ada mendung di hati...sesungguhnya aku bersyukur dengan nikmat Allah yang satu nie..(boleh ke panggil nikmat)..sumtime bila hati kita sakit cara yang paling baik untuk nak luahkan rasa yang terbuku di hati adalah dengan MENANGIS..(tapi aku mmg suka menangis pun) tapi malam tadi mmg aku menangis sepenuh hati...dah lama tak menagis cam tue..huhuhuhu...

APA??? 



OOO..KENAPA AKU NANGIS????



HURM...ITU BIARLAH RAHSIA..


bak kata P.Ramlee (Al-fatihah untuk beliau) sedangkan lidah lagi tergeget inikan pulak aku dgn en mahadhir..hal mungkin kecik jek tapi kesan kat hati tue yang besar...ngeh ngeh ngeh..agak panik en mahadhir dibuatnya..naseb awak lah dapat orang cam sayer nie...huhuhu..

pagi tadi sesampai jek kat opis (masa tue pukul 7.22 pg, so tak boleh kira curi tulang/ makan gaji buta) aku terus check efbi aku..tengok-tengok ada nie kat status en mahadhir saya:

cik Noor Ellina Jaafar saya tahu kadang2 perbuatan saya bt awak kecik hati dengan saya..saya minta maaf..tapi saya nak awak tahu yg saya SAYANGKAN awak and saya CINTAKAN awak...awaklah BUAH HATI PENGARANG JANTUNG saya... (^_^ )

keh keh keh...hati n bibir ku tersenyum-senyum dowh!!! kelakar pun ada gak..ahaks..hadoi lah...tapi ada sense of sweetness di situ ye kengkawan...
disebabkan tangisan itu aku mengusung mata panda ke opis..tapi takde lah panda sangat pun lepas aku make up sikit pagi tadi..



No comments:

Post a Comment