Mrs. Mahadhir's Life Story

Friday, December 31, 2010

hari terakhir di lembaran 2010



tik..tok..tik..tok..tinggal brapa jam jek lagi nie...tak terasa langsung tahun 2010 ni dah pun tiba di penghujung akhirnya...pejam celik pejam celik..esok dah 2011..hurm dulu masa kecik slalu dok buat azam baru..smpai lah ke bila umur aku dah cecah 24 tahun aku dah stop buat azam baru..bagi aku setiap tahun mcam sama jek..mungkin ada yang tak bersempendapat dgan aku tapi ada aku kisah..sebab bagi aku setiap dari kita yang hidup nie ada cerita masing-masing...bukan lah aku tak de azam langsung...setiap tahun aku mengharapkan ada sesuatu yang lebih bermakna dari tahun yang sebelumnya..tahun 2010 ni aku ada lots of sad stories...and aku hope sangat untuk tahun depan adalah tahun kegemilangan aku...Ya Allah aku mohon Kau berikanlah sedikit kebahagian, kegembiraan, keharmonian dan jugak kejayaan untuk aku..dan aku mohon Kau berikan kekuatan untuk hati ini agar sentiasa sabar melalui dugaan yang Kau turunkan untuk ku..hurm last but not least..selamat tinggal 2010...

No comments:

Post a Comment